keluhan Perasaan

Salahkah aku jadi bergini,
salahkah aku berperasaan sebegini,
salahkah aku mencintai mu,
salahkah aku merindukan mu,
salahkah aku ingin memiliki hati mu,
salahkah aku ?....


apa salahku ? 
sedangkan aku ingin menghirup rasa bahagia,
aku sudah dilambung ombak gelora,
yang menggulingkan aku ke tepi pantai,
tatkala aku ingin belajar berenang bersamamu..
salahkah aku ingin bersamamu, sayang.....


dari bibir manusia,
mereka kata cinta bergitu indah seperti taman-taman didasar laut,
penuh dengan keindahan dan kerharmonian,
mengapa tatkala aku ingin menyelam cinta mu,
aku temui racun,
yang membuat aku menderita sakit,
menagih cinta mu,
salahkah aku.........


mengapa kau buat aku bergini, MENGAPA ?
jawap pertanyaan ku...
sekiranya kau mencintai ku,
terima lah aku seadanya.....
sekiranya kau tidak mencintai ku,
lupa kan aku untuk selamanya...
jagan temui aku lagi.............................
kerana aku tidak sempurna untuk mu..
carilah lelaki yang setanding mu yang bisa memahami mu,
yang bisa menjaga mu, menerima mu seadanya..
jagan temui aku lagi....anggap lah aku sudah tiada didunia nyata ini.
anggaplah aku tidak wujud dalam kamus hati mu..









bukan lagu untuk aku perdendangkan tertapi siullan sarikata ayat yang aku ingin luahkan. untuk tatapan pembaca. Dan aku bukan lah seorang biduan tertapi ibarat aku seperti seorang biduan didalam dendangan lagu ini..






Tiada ulasan:

Catat Ulasan