end.........(ku tak sempurna)

Aku tak tahu nak cerita apa at blog ni. 
Aku impikan sesuatu lebih dari keupayaan aku. Aku anggankan sesuatu dari kehendak aku. Aku tak bisa bersuara untuk meluahkan pendapat. Orang sekeliling aku lihat aku seperti halimunan atau patung yang tidak bisa menggerakkan tubuhnya. Aku rasa aku seperti tak berguna kepada orang lain. Aku rasa tak adil bagi aku. Aku cintai seorang yang aku tak bisa lindungi. Aku di utara dia di barat. Aku hanya boleh berdoa dan bertawakal. Orang lain yang menjaganya disana. Bodohkan aku. Tak bisa berbuat apa-apa. Tak bisa lindungi dia dari segala bahaya. Aku terlalu cemburu dengan orang yang menghampirinya. Aku terlalu takut untuk akuinya. Bukan mudah untuk aku akuinya. Tertapi aku belajar sesuatu dari pengalaman ngeri ku. Sikap cemburu aku yang membuat aku menderita sakit. Aku cuma bisa menahannya. Menelan bisa yang aku penah lalui selama ini amat memeritkan. Kenapa aku jadi sebergini ? kenapa aku diberi perasaan cemburu ? aku dah terlalu menderita disebabkannya............





Kenapa aku mempunyai perasaan cemburu ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan