First Experience.

Salam, kepada semua follower Escape the real world. Aku nak berkongsi la sedikit pengalaman aku. First time aku keluar dengan seorang wanita. Nak tahu macam mana kita orang leh kuar ? itu pun sebab ada reunion budak-budak batch student 1999-2004 SKPJ1. Tapi aku bukan nak cita pasal macam mana kita orang boleh kuar. Aku nak cita pengalaman aku first time kuar dengan perumpuan. Rasa ganjal itu memang ada. Bukan ada, memang adalah. Ganjal gila-gila punya. Aku tak ada pengalaman keluar dengan seorang wanita pergi jalan-jalan. Aku pun tak tahu macam mana nak ambik hati seorang wanita bila keluar. Huhuhu.....


Aku just jalan-jalan pastu duduk, jalan-jalan pastu duduk. Apa la aku ni kan. Boring gila... Aku ingat aku boleh buat seorang happy bila face to face. Tertapi ternyata dan terbukti bahawa apa orang kata kat aku tu adalah benar terutama pandangan seseorang wanita terhadap aku. (Aku ada lah seorang yang boring dan membosankan) ...hahaha.. Selama ini aku tak sedar pun. Sekarang ni baru lah aku sedar bahawa aku ni seorang yang membosankan. Tapi tak apa ini pengalaman aku yang pertama. Mungkin lain kali aku boleh pelbaiki lagi diri aku untuk membuatkan seseorang selesa dengan aku....

Aku harap sekiranya si dia itu baca Blog aku. Aku nak mintak maaf sangat-sangat..
I'm so sorry ? Peace.



forgive Me ? =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan